7 věcí, které vás motivují ke cvičení

Všechny to jistě známe, každý den si říkáme, že na sobě začneme pracovat. Jenže je jedna věc, o tom jen mluvit, a druhá věc je konat. Proto pro vás Magazín 2K sestavil 7 věcí, které vás motivují ke cvičení.

1. Vytvořte si hudební seznam

Hudba je jednou z věcí, které dokáží motivovat k výkonu. Ujistěte se, že si poskládáte energický seznam skladeb. Nikomu se nechce cvičit na smutnou hudbu. Můžete si klidně sestavit takový playlist, který bude hrát přesně tak dlouho, jak budete chtít cvičit.

2. Zdravá odměna

Po cvičení je rozhodně dobré se najíst. A myšlenka na něco dobrého, co máte hodně rády vás jistě bude motivovat po dobu cvičení. Výborná chuťovka po cvičení je koktejl. Můžete si ho koupit nebo si vyrobit vlastní. Je to na vás. Nejlepší je ovocné smoothie s proteinem.

(Zdroj: pixabay.com)
(Zdroj: pixabay.com)

3. Pozitivní myšlenky

Myslete také na to, že cvičení je prospěšné pro vaše tělo a zdraví. Říkejte si to v hlavě nebo klidně i nahlas. S tímto vědomím nebudete chtít přestat. Motivovat vás také mohou fotky vaší postupné proměny. Pokud uvidíte posun, už nebude chtít přestat.

4. Vyberte si pohyb, co vás bude bavit

Doporučuju najít si pohybovou aktivitu, kde budete moci chodit pravidelně dle rozvrhu a popřípadě si zaplatit hodiny dopředu. Donutí vás to jít cvičit, nechcete přeci, aby vám peníze zbytečně přišly vniveč. Nebo si předplaťte dopředu vstupy do posilovny. Záleží, co vás baví.

(Zdroj: pexels.com)
(Zdroj: pexels.com)

Pokud věříte, že máte pevnou vůli, můžete cvičit klidně i doma podle videí nebo jděte běhat či plavat. Existuje tolik možností.

5. Najděte si parťáka

Ve dvou se to lépe táhne. Najdete-li si kamarádku, která bude cvičit s vámi, automaticky to zvýší vaši motivaci. Nenarušíte přeci plány kamarádce jen proto, že se vám zrovna nechce. Navzájem se můžete při cvičení podporovat a může být i zábava.

6. Nic se nemá přehánět

Spousta lidí dělá chybu, že začne příliš zprudka. Snaží se vydržet v posilovně 2 hodiny a doslova se zničit. To má za následek velkou únavu, a pak také nechuť opět zase cvičit. Stává se to pořád.

Stanovte si vaše vlastní tempo. Ze začátku stačí 30 minut třikrát týdně. Postupně můžete přidávat.

7. Vybavte se

S trochou nadsázky se říká, že není důležité, co děláte, ale jak u toho vypadá. Nevím, zda souhlasit, ale minimálně mohu říct, že nové pěkné sportovní oblečení vás určitě donutí jít cvičit, bude se v něm cítit skvěle a cvičení vám půjde o to lépe. A byla by škoda se v něm neukázat.

(Zdroj: youtube.com)
(Zdroj: youtube.com)

Na závěr – nevzdávejte se, vytrvejte. Výsledky se brzy dostaví. Časem se naučíte pravidelně cvičit a nebudete potřebovat žádné přemlouvání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *